2009. február 20., péntek

Ezt a képet nem véletlenül raktam fel!!!!!! A tank nagyon találó a mai hangulatomhoz.
A rossz kedvem a gazdasági "helyzettel" magyarázható.Nem ne gondolja a kedves olvasó, hogy teljesen becsavarodtam,csak annyi az egész,hogy nagyon sok befizetni való csekkem gyült össze,és ilyenkor ideges vagyok egy kicsit.Az idegességem sem tart túl sokáig,csak addig míg elegendő készpénz nem áll rendelkezésemre,hogy ezeket a ronda sárga papírdarabokat elvigyem a postára,és megszabaduljak tőlük!!!Na most már azt el kell,hogy mondjam,én rajtam nem múlik,hogy elvigyem őket.Egy a bibi az egészben!!Mint mondtam a gazdasági "helyzet"!Dolgozunk,dolgozunk,-de az ellenérték érte csak nem akar megérkezni.
Mondtam a közértben--elvinném az árút,aztán majd hozom a pénzt ha egyszer megérkezik!!Nem fogják elhinni!!!!!--Nem tetszett nekik.
Hát nekem sem tetszik!!!!!És egyre jobban nem tetszik!!!!Ennek még lesz folytatása--csak várják ki a végét!!!Remélem elég finom uriemberhez méltóan viselem a gazdasági "helyzetet"!!

Nincsenek megjegyzések: